mandag 5. januar 2009

Overlock!

Jeg fikk støtte til overlockkjøp av min samboer i julegave! La til en del selv også, og er nå den stolte eier av en Janome 1200D Professional! Hurra!

Janome 1200D Professional er en avansert mekanisk JANOME kombinasjons-overlock, med både overlock- og faldsømmer. Stinghastigheten er på opptil 1300 sting i minuttet og 1200D har både elektronisk hastighetskontroll og enkel utkobling av overkniven. Instruksjons DVD følger med på kjøpet og forsikrer deg et profesjonelt resultat allerede fra start.Janome 1200D Professional har 5 nålfester og 2 til 5-tråders sømmuligheter. Den har justerbar differensialtransportering fra 0,5 til 2,0 og justerbar skjærebredde. Dette gir deg økt kontroll når du syr i nesten alle typer av stoff, hvilket er helt nødvendig for kreative overlockteknikker.Enkel træing gjennom fargekodet træingsguide. Hurtigtræing av under- og kjedegriperen er funksjoner som løser ut trådspenningen automatiskt, slik at du enkelt kan dra trådene gjennom trådspenningen.Ti ulike ferdigprogrammerte syprogrammer med variasjonsmuligheter. Velg ønsket syprogram og gjør nødvendige justeringer ved hjelp av informasjonen på panelet.Blandt de ferdigprogrammerte sømmene finner du topp tvilling- og trillingsøm samt tvilling- og trillingsøm. Profesjonelle faldsømmer der sømmen også er profesjonelt avsluttet på vrangsiden samt filtsøm, flatlock, kjedesøm, rullefald, forsterket overlocksøm m.m. er bare noen av de mange sømmene du kan velge mellom.Automatisk trådspenning, og du er klar til å bruke overlocken! Janome 1200D er den enkle veien til et raskt og profesjonellt resultat.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ørlite misunnelig,men mest inspirert!

LilleLeo sa...

Åh, så heldig du er! Jeg får meg snart en jeg også, gleder meg!

Lykke sa...

Flott! Er du fornøyd? Fikk denne i posten i går nemlig, hehe.